Alamkeskuse haldajale 1

Renginių administravimas

Įėjus į BO:

1. Įvykio pavadinime neturi būti didžiųjų raidžių, o administratorius patikrins, ar įvykio pavadinimas įvestas teisingai (pvz. Administratorius patikrins, ar įvykis buvo įvestas (pvz., kabutės ("") turi būti pakeistos apostrofais (" "), po skyrybos ženklų turi būti tarpas). Pavadinimas taip pat turėtų būti kuo trumpesnis, kad būtų išvengta problemų su forma. Ilgas vardas turi būti įrašytas dviejose bilieto formos eilutėse (ne daugiau kaip 40 simbolių vienoje eilutėje), kitaip dalis vardo bus panaudota spausdintinai daliai. Jei renginio pavadinimas pasikeičia po to, kai renginys jau parduodamas, apie tai būtina pranešti „Bilietai.lt“ biurui (apskaitos aiškumo sumetimais).

2. Prie renginio turi būti pridėta kategorija - kuo konkretesnė, tuo geriau.

3. Įvesdami renginio informaciją ir kainas, į lauką "Aprašymas" įrašykite renginio aprašymą, o į lauką "Kainos informacija" - renginio kainos informaciją.

4. Prie renginio turi būti pridėtas renginio organizatorius (priešingu atveju ataskaitos bus neįskaitomos).

5. Įtraukite bilietų kainas į kainų sritį tiek administratoriaus centre, tiek „Bilietai.lt“.

6. Į naująją renginio vietą pateks TIK „Bilietai.lt“ biuras. Administratorius elektroniniu paštu informuoja „Bilietai.lt“ administratorių ir projektų vadovą apie salę ir, jei salėje yra sėdimų vietų, pateikia salės planą su sėdimų vietų išdėstymu.

7. Jei planuojama taikyti grupinę nuolaidą, apie tai reikia informuoti „Bilietai.lt“ administratorius, nes apie tai reikia atskirai nurodyti „Bilietai.lt“ centre. Tai taikoma ir grupinėms, ir kortelių nuolaidoms (apie įprastines nuolaidas - studentų, pensininkų ir pan. - pranešti nereikia).

8. Jei organizatorius yra PVM mokėtojas, ši informacija turi būti įrašyta "šou" duomenų lauke "bilietų pvm %".

Renginių įvedimas - informacija, kurią reikia įvesti:

1. Informacija lietuvių kalba - lietuviškai interneto svetainės versijai, informacija anglų kalba - angliškai interneto svetainės versijai ir t. t.

2. Svarbu: renginys, kuriame informacija pateikiama tik anglų/rusų kalba, nebus iš anksto parduodamas.

3. Jei koncertas skirtas rusakalbiams žiūrovams, renginio pavadinimas turi būti užrašytas "lietuvių kalba" / "rusų kalba", o koncerto pavadinimas - "lietuvių kalba / rusų kalba (lotyniškais rašmenimis)". Renginio pavadinimas neturi prasidėti rusiška dalimi.

4. Jei tai festivalis, pažymėkite langelį „Konkretaus koncerto informacija“, tada galėsite pridėti bendrą vaizdą ir informaciją apie festivalį po šou, o kiekvienam pridėtam koncertui - atskirą vaizdą ir informaciją. Ši funkcija leidžia klientui patogiai peržiūrėti visą festivalį vienoje internetinėje parduotuvėje.

5. Trumpas renginio aprašymas, įskaitant laiką.

6. Skirtingų tipų bilietų atveju turite nurodyti, ką jie reiškia ir kam jie taikomi.

7. Jei yra lengvatinių bilietų, turėtų būti nurodyta, kam jie taikomi ir kokiomis sąlygomis. Jame taip pat turėtų būti nurodyta, ar asmuo įleidžiamas nemokamai.

8. Aprašymas, kaip nuvykti į renginio vietą, jei reikia.

9. Jei rengiamas daugiakalbis spektaklis / peržiūra.

10. Jei scenoje yra ekranai.

11. Jei salėje yra vietų, kuriose matomumas ribotas.

12. O kaip dėl galimybės naudotis neįgaliųjų vežimėliais?

Renginio nuotrauka

1. Jei renginys vyksta rusų kalba, plakatas gali būti rusų kalba, tačiau renginio pavadinimas, laikas ir vieta turi būti nurodyti lietuvių kalba.

2. Su teisinga informacija ir TIK „Bilietai.lt“ logotipu.

3. Programoje ir (arba) interneto svetainėje pateikiamas reklaminis renginio maketas turi būti .jpg arba .png formato paveikslėlis, kurio matmenys 555x800px (kraštinių santykis 1:1,45).

Ką daryti, jei renginys atšaukiamas?

1. Nustatykite renginio būseną į „Sustabdyti prekybą“.

2. Suteikite „Bilietai.lt“ biurui teisę išpirkti (Pardavimo vietos -> Kiti centrai -> Išpirkimo teisės -> "Bilietai.lt biuras" -> Išsaugoti kaip aktyvų).

3. Į tarnybinę karštąją liniją įtraukite pranešimą, kuriame turi būti tokia žinutė. Bilietus bus galima įsigyti visose „Bilietai.lt“ parduotuvėse iki (išpirkimo datos pabaigos) imtinai, iš. PDF bilietus grąžins „Bilietai.lt“ biuras (tel. +370 673 25153, info@bilietai.lt)."

4. Informuokite „Bilietai.lt“ projektų vadovą, kad galėtume paskelbti apie tai savo interneto svetainėje ir įtraukti bilietų grąžinimą į savo prekybos vietas.

Naujausi pardavimų programos atnaujinimai:

- Nauja parinktis "Pridėti brūkšninio kodo numerį prie bilieto?" renginio bilieto formoje - pildoma tik specialaus susitarimo atveju, paprastai nepildoma. Suteikiama galimybė bilieto brūkšninio kodo numerį įrašyti papildomoje bilieto teksto eilutėje (būtina tam tikroms akcijoms).

- Pakeista renginių pavadinimų rašyba rusakalbiams žiūrovams. Pagal naująjį susitarimą laidos pavadinimas turi būti užrašytas "lietuvių / rusų kalba", o koncerto pavadinimas - "lietuvių / rusų kalba (lotyniškais rašmenimis)". Bet kuriuo atveju renginio pavadinimas neturi prasidėti rusiška dalimi.

Daugiau informacijos teiraukitės projektų vadovo

Hanna Jõgis

Müügijuht

Maria Daniševskaja

Projektijuht

Hanna Jõgis

Müügijuht

Maria Daniševskaja

Projektijuht

Naudingi dokumentai ir įrankiai

201

müügipunkti üle Eesti

Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada üks asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.

108 063

sotsiaalmeedia jälgijat

Postitame Facebookis üle 72 800 inimesele eesti ja üle 31 300 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle
3 800 jälgija Instagramis.

4 517 386

veebikülastust tänavu

Selle aasta seitsme kuuga külastati Piletilevi.ee marketplace'i 4 517 386 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 753 861 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 1 910 302.

129 635

uudiskirja saajat

Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 129 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.