Lietuvos bilietų platinimo lyderis „Bilietai.lt“ pristato atnaujintą vizualinį identitetą – naują logotipą ir šūkį „Akimirkos vertos prisiminimų“. Šie pokyčiai žymi reikšmingą žingsnį įmonės istorijoje ir atspindi tiek vietinį atpažįstamumą, tiek tarptautinį kontekstą. Greitu metu atsinaujins ir pati svetainė – www.bilietai.lt, kuri perims naująją vizualinę kalbą.
Naujasis logotipas išlaiko atpažįstamą „Bilietai.lt“ vardą, tačiau nuo šiol jį papildo spalvotas ženklas su raidėmis P L G, simbolizuojantis priklausymą tarptautinei bilietų platinimo įmonių grupei. Tai ženklas, vienijantis skirtingų šalių prekių ženklus po bendru vizualiniu identitetu, kartu išlaikant kiekvienos rinkos savitumą.
„Šis pokytis leidžia mums sustiprinti vizualinį identitetą visose rinkose, kartu išlaikant kiekvieno prekių ženklo savitumą. Tai ne tik estetinis atsinaujinimas, bet ir aiški žinutė apie mūsų bendrą kryptį – augti, vienytis ir kurti vertę tiek renginių lankytojams, tiek organizatoriams,“ – sako Svenas Nuutmannas, PLG grupės valdybos pirmininkas.
Naujuoju šūkiu „Akimirkos vertos prisiminimų“ „Bilietai.lt“ akcentuoja tai, kas visada buvo pagrindinė įmonės veiklos kryptis – padėti žmonėms lengvai pasiekti jiems svarbias patirtis ir prisidėti prie įsimintinų gyvenimo momentų. Nuo pirmųjų internetinių bilietų pardavimų prieš daugiau nei 20 metų iki šių dienų pagrindinis tikslas išliko tas pats: ne tiesiog platinti bilietus, o sujungti žmones su tuo, kas jiems svarbiausia.
Vizualinį atsinaujinimą įgyvendino Estijos dizaino agentūra „Velvet“, jau ne pirmą kartą bendradarbiaujanti su grupės įmonėmis įvairiose šalyse. Dizaino sprendimai buvo kuriami glaudžiai bendradarbiaujant su vietinėmis komandomis, kad išlaikytų atpažįstamumą ir vietinį aktualumą.
„Mūsų tikslas buvo sukurti vizualinę kalbą, kuri būtų ne tik estetiškai patraukli, bet ir strategiškai stipri – padedanti PLG įmonėms drąsiai kalbėti apie tai, kas jas išskiria. Kiekvienas logotipas – tai ne tik ženklas, bet ir žinutė apie pasikeitusią laikyseną bei ambicijas,“ – teigia Janno Siimaras, „Velvet“ kūrybos vadovas.
Per pastaruosius metus „Bilietai.lt“ ne tik augo, bet ir nuosekliai gerino technologijas bei klientų patirtį. Kartu su kitomis grupės įmonėmis ji yra vienos didžiausių bilietų platinimo sistemų dalis Europoje, veikiančios Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Čekijoje, Lenkijoje, Slovakijoje ir Rumunijoje. Grupė valdo tokius prekių ženklus kaip Piletilevi (Estija), Bilešu Serviss (Latvija), GoOut.net (Čekija), Ticketstream (Čekija), Bilete.ro, Entertix.ro, Myticket.ro (visi Rumunija), Kicket.com ir Biletomat.pl (Lenkija).
Atnaujintas „Bilietai.lt“ logotipas ir šūkis atspindi mūsų šiuolaikišką auditoriją, tarptautiškumą, tačiau išlieka pažįstamas ir artimas,“ – teigia Ramūnas Šaučikovas, „Bilietai.lt“ vadovas.
Tai žingsnis, kuriuo „Bilietai.lt“ žengia į ateitį – pasitikėdama tuo, kas buvo, ir drąsiai kurdama akimirkas vertas prisiminimų.
