Piletilevi Group, Estijos pirmosios internetinės bilietų pardavimo sistemos pradininkė ir didžiausia bilietų pardavimo platforma Baltijos šalyse ir Vidurio Europoje, džiaugiasi galėdama pranešti apie savo prekės ženklo atnaujinimą ir pritaikymą tarptautinei rinkai – nuo šiol ši grupė vadinsis PLG.
Šis prekės ženklo atnaujinimas žymi svarbų žingsnį bendrovės evoliucijoje, įtvirtinant jos poziciją kaip didžiausio bilietų operatoriaus Vidurio Europoje. Pradėjusi nuo pirmosios internetinės bilietų pardavimo sistemos Estijoje, Piletilevi Group išsiplėtė į Latviją ir Lietuvą, tapdama Baltijos šalių rinkos lydere. Šiandien bendrovė veikia septyniose šalyse, įskaitant Čekiją, Lenkiją, Slovakiją ir Rumuniją. Pavadinimas PLG, kilęs iš Piletilevi Group, išlaiko ryšį su originaliu prekės ženklu, tuo pačiu įgydamas tarptautinį ir neutralesnį įvaizdį.
Naujasis vardas – PLG – ir šūkis „Akimirkos, kurios svarbios“ atspindi pagrindines įmonės vertybes: sąžiningumą, siekį tobulėti, inovatyvumą, efektyvumą bei nepamirštamų patirčių kūrimą savo auditorijai. Nesvarbu, ar tai muzika, teatras, sportas ar kultūros renginiai, PLG siekia kurti reikšmingus gyvenimo momentus.
Nuo vietinio inovatoriaus iki regioninio lyderio
Per savo 28 metų istoriją PLG pavertė bilietų pardavimą modernia ir vartotojui draugiška patirtimi. Bendrovė pristatė pirmąsias internetines bilietų pardavimo sistemas Estijoje dar 1997 metais, rengiant Michaelo Jacksono koncertą Taline, ir nuo to laiko inicijavo daugybę skaitmeninių ir tarptautinių inovacijų.
Svenas Nuutmannas, PLG valdybos pirmininkas, pažymėjo: „Naudodamiesi naujausiomis technologijomis ir vietos talentais siekiame pašalinti barjerus ir padaryti pramogas prieinamas visiems. Per metus išplėtėme savo veiklą ir technologijas, kad aptarnautume milijonus klientų įvairiose rinkose, įsitvirtindami kaip regioninis lyderis Vidurio Europoje. PLG prekės ženklo atnaujinimas atspindi mūsų tvirtą įsipareigojimą kurti prasmingas ir nepamirštamas patirtis renginių lankytojams Europoje bei už jos ribų.“
PLG tęsia technologijų tobulinimą, plečia partnerystes ir siūlo vartotojui draugiškus bilietų pardavimo sprendimus. Šūkis „Moments That Matter“ pabrėžia grupės pasiryžimą kurti bendras patirtis, kurios suburia žmones.
Prekės ženklo atnaujinimas taip pat apima naują logotipą ir modernizuotą vizualinį identitetą, kuris atspindi gyvą, įvairialypę ir įtraukią gyvų renginių dvasią. Klientai ir partneriai gali susipažinti su naujuoju prekės ženklu ir vizija tinklalapyje www.plgmoments.com.
Plėtra Vidurio Europoje
Praėjusią vasarą PLG pradėjo aktyvią plėtrą Vidurio Europoje, įsigydama pagrindines dalis Rumunijos Bilete.ro, Čekijos pagrindinės bilietų platformos GoOut.net bei Lenkijos įmonių kicket.com ir biletomat.pl. Neseniai grupė taip pat įsigijo Ticketing Nation s.r.l., gerai žinomą įmonę Rumunijoje, valdančią platformas Entertix.ro ir Myticket.ro.
Prekės ženklo atnaujinimo procesui vadovavo Estijoje pirmaujanti dizaino agentūra Velvet. Janno Siimaras, Velvet dizaino direktorius, apie bendradarbiavimą teigė: „Šis projektas yra ilgametės partnerystės įrodymas. Sukūrėme identitetą, kuris reprezentuoja tarptautinę PLG, siekiančia tapti pasaulinių technologijų ir pramogų lydere.“
PLG, priklausanti Sveno Nuutmanno investicijų bendrovei Angel Rose Capital ir didžiausiai Baltijos regiono privataus kapitalo investicijų įmonei BaltCap, aptarnauja 79 milijonų gyventojų rinką. Per metus parduodama 16 milijonų bilietų, kurių bendra vertė siekia 310 mln. eurų, o tinklalapių lankomumas siekia 116 milijonų apsilankymų. Visa tai užtikrina 250 darbuotojų komanda, dirbanti PLG grupės įmonėse.