UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ užsakymu bendrovė „Spinter tyrimai“ atliko tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti Lietuvos gyventojų žinomiausias bilietų pardavimo platformas. Šiandien mes norime pasidalinti su jumis šio tyrimo rezultatais. Smagu, kad 18 metų patirtis ir ryžtingas darbas padarė UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ kasdiene Lietuvos gyventojų bilietų paieškos ir pirkimo įpročių dalimi. Į vieną vietą suburiame platų renginių spektrą ir gausybę kultūra besidominčių bilietų pirkėjų bei smalsuolių. Savo klientams galime pasiūlyti tikrai platų renginių spektrą, mūsų svetainėje žmonės gali įsigyti bilietus į koncertus, teatrą, pramoginius ir sporto renginius, muziejus, online transliacijas ir įvairias kitas pramogas.
Daugiau nei 1 100 000 apsilankymų vien Bilietai.lt interneto svetainėje per mėnesį, daro kultūrinius renginius matomus, palaiko organizatorių vykdomas rinkodaros kampanijas ir skatina bilietų pardavimus. Mūsų paieškos statistika rodo, kad net jei organizatoriaus reklama nukreipia žmones pirkti bilietus kitur, labai daug potencialių klientų atvyksta ieškoti renginio į BILIETAI.LT. Tai patvirtina ir „Spinter tyrimai“ apklausos rezultatai – Lietuvos gyventojui pagalvojus apie bilietų pardavimo įmones, 73,8 % respondentų spontaniškai mini mūsų įmonės prekės ženklus.
Apklausos rezultatai rodo, kad mūsų prekės ženklai Lietuvos gyventojų mintyse įsitvirtino kaip bilietų įsigijimo vieta, artimiausius bilietų platintojus lenkdami net ne procentais, o kartais. Ir šis įsitvirtinimas matomas, tiek lyginant pagal visas amžiaus grupes, lytį, išsilavinimą ar gaunamas pajamas. Taigi mes – pirmoji bilietų pasirinkimo platforma. Būkite su pirmais – būkite matomi!