„Bilietai.lt“ atnaujino prekės ženklą ir bilietų platinimo platformą

Bilietų platintojas „Bilietai.lt“ atnaujino prekės ženklą ir vieningą skaitmeninę bilietų platinimo platformą. Lengvas, atviras ir paprastas – toks yra naujasis „Bilietai.lt“ logotipas, kuris netrukus pakeis beveik prieš dvidešimt metų sukurtą „Bilietai.lt“ prekinį ženklą. Bendrovė pristatė ir naują šūkį: „Patirk gyvenimą GYVAI“.

Kartu su vizualiu atsinaujinimu „Bilietai.lt“ atnaujino ir vieningą skaitmeninę bilietų platinimo platformą Baltijos šalyse, kurdama vartotojams draugišką savitarnos aplinką ir kitas paslaugas, paremtas ilgamete tarptautine patirtimi ir nuolatiniais rinkos tyrimais.

Šiuos pasikeitimus inicijavo „Bilietai.lt“ valdanti tarptautinė bilietų pardavimo ir renginių planavimo įmonių grupė „Piletilevi Group“. Pristatydama naują bendrą prekės ženklo identitetą, „Piletilevi Group“ žengia reikšmingą žingsnį vienijant kompaniją. 

„Tai naujas žingsnis mūsų kelionėje vienijant kompaniją. Esame tarptautinė bilietų pardavimo ir renginių planavimo įmonių grupė, teikianti pažangiausias paslaugas, technologijas ir daugelį šalių apimančius pasiūlymus, bei kurianti sprendimus kiekvienos šalies vartotojams, atsižvelgiant į jų poreikius ir vietos sąlygas“, – sakė „Piletilevi Group“ įmonių Lietuvoje vadovas Ramūnas Šaučikovas.

Apie „Bilietai.lt“

2004 m. veiklą pradėjusi bilietų platinimo bendrovė „Bilietai.lt“ pirmoji šalyje įdiegė naujos kartos bilietų platinimo būdus, pristatė elektroninio bei mobilaus bilieto sistemas ir greitai tapo bilietų platinimo rinkos lydere. Įmonė bendradarbiauja su didžiausiais Lietuvos ir užsienio renginių organizatoriais ir platina bilietus į koncertus, teatrus, sporto varžybas, parodas bei kitus renginius.

Apie „Piletilevi Group“

Daugiau nei 20-ies metų patirtį versle turinti „Piletilevi Group“ aptarnauja daugybę Baltijos šalių renginių organizatorių. Grupė aptarnauja didžiausius koncertus, teatrus, operas ir sporto renginius Baltijos šalyse. „Piletilevi Group“ prisiima naujus finansinio tvarumo įsipareigojimus kultūros ir pramogų rinkai, organizatoriams, renginių salėms ir bilietų pirkėjams.

Naujausi blogo įrašai

201

müügipunkti üle Eesti

Ka tänapäeval meeldib inimestel osta pileteid füüsilisel kujul. Sellepärast kasutabki Piletilevi suurt müügipunktide võrku, milles on kakssada üks asukohta paberpiletite mugavaks soetamiseks. Sealhulgas saab pääsmeid osta erinevate kultuuriasutuste kassadest, Circle K teenindusjaamadest, infoletiga varustatud Selveri, Rimi, Prisma ja Coop Maksimarketi kauplustest üle Eesti.

108 063

sotsiaalmeedia jälgijat

Postitame Facebookis üle 72 800 inimesele eesti ja üle 31 300 inimesele vene keeles. Lisaks on meil üle
3 800 jälgija Instagramis.

4 517 386

veebikülastust tänavu

Selle aasta seitsme kuuga külastati Piletilevi.ee marketplace'i 4 517 386 korda. Sündmuste otsinguvõimalust kasutas meie kodulehel 753 861 külastajat, unikaalseid otsinguid sooritati 1 910 302.

129 635

uudiskirja saajat

Iga nädal edastame kultuuriuudiseid enam kui 129 000 inimesele. Saadame uudiskirja välja kahes keeles. Lisaks on võimalik tellida ka teematilist või üritusepõhist eriuudiskirja.